petek, 7. junij 2019

Pontus Nyberg četrtič in petič

Pontusa Nyberga, člana strokovnega štaba svetovnih prvakov v kategoriji do osemnajst let, smo v minulih prispevkih malenkostno že spoznali. Tokrat bralcem ponujamo še vprašanji in odgovora na četrto in peto vprašanje, v prihodnjem tednu pa bomo predstavili novega trenerja, ki bo tudi sodeloval na
Mi pa torej kar k vprašanjem/odgovorom ...

Gospod Nyberg, imate pri delu z mladimi hokejisti kake posebnosti? Na kaj dajete največ poudarka?

Vajen sem biti pozoren na podrobnosti v igri. Opazujem tudi podrobnosti tehnike pri igralcih.
Kako lahko prispevate in kaj lahko pridobite na Mednarodnem kampu bratov Hiti?

Poskušal bom posredovati nova znanja igralcem na kampu. Z novimi informacijami bodo lahko delali tudi sami, doma, kar jim bo pomagalo, da se razvijejo kot hokejisti. 

Veselim se že, da se bom znova vrnil na Kamp bratov Hiti! Ko sem bil zadnjič pri vas v Sloveniji - na omenjenem kampu - sem preživel dva čudovita tedna, v akterih sem se dobro zabaval in veliko naučil. Verjamem pa, da tudi udeleženci kampa! 

Dragi bralci, vi pa le hitro zgrabite še zadnja prosta mesta na prihajajočem dogodku: KLIK


Ni komentarjev:

Objavite komentar